Kivikoda soovis oma brändi värskendada, mistõttu alustasin uuenduskuuriga, mis hõlmas ka uue logo loomist. Koos visuaalse identiteedi uuendamisega tuli leida uus fonditüüp ja sobivad värvitoonid, mis toetaksid ettevõtte isikupära.
Tööprotsessi alguses koostasin kliendile kaks tuju- tahvlit, milles esitlesin erinevaid visuaalseid ideid – alates tüpograafiast ja värvilahendustest kuni kujunduselementideni. Iga valiku juurde lisasin selgitused ja põhjendused: miks just see lahendus on sobiv ning millist tähendust see kannab.
Klient valis välja ühe tujutahvli, mis kõnetas teda enim ning sobis kõige paremini ettevõtte olemuse ja stiiliga. Selle põhjal jätkasin konkurentsianalüüsi ja väiksema turuuuringuga, et tagada brändi asjakohasus ja eristuvus turul.
Vana logo kolme eraldiseisva bloki asemel kujundasin ühe ruudukujulise sümboli lõigatud servaga, mis sümboliseerib marmori lõikamist – viide ettevõtte põhitegevusele. Soovisime, et logo oleks lihtne ja minimalistlik, kuid samas iseloomuga. Lõikamise ideed tõin sisse ka “K” tähe kujundusse, rõhutades detailide läbimõeldust.
Brändile valisin juurde puhast joont ja selgust kandva fondi ning toonid, mis peegeldavad Kivikoda professio- naalset ja kaasaegset olemust. Kogu töö vormistasin lõpuks brändiraamatuks, mis sisaldab ettevõtte lugu, peamist ja lisalogo kasutusjuhiseid, värvipaletti, tüpograafia valikut, logo kasutamise näidiseid ning brändile omaseid visuaalseid elemente, mida võib (kuid ei pea) kasutada edaspidises kujunduses.